1. Livrările se fac în termen de 2 până la 5 zile lucrătoare numai pe teritoriul geografic al Republicii România.
2. Livrarea se face prin intermediul firmelor de curierat (ECONT sau SPEEDY) cu care COMERCIANTUL are relatii contractuale. În cazul selecției personale a unei firme de curierat de către UTILIZATOR, cu care MERCHANTUL nu are nicio relație contractuală, condițiile de livrare și reclamații anunțate nu sunt valabile.
3. Pretul de livrare este de 6 BGN, cu exceptia cazului in care COMERCIANTUL a anuntat conditii preferentiale cu livrare gratuita.
4. Comenzile se livreaza la adresa clientului/la intrarea in cladire daca se asigura accesul/sau la biroul unei firme de curierat.
5. Bunurile comandate prin Magazinul Online Techno Space RO www.technohoses.com se livreaza prin curier in termen de 2 pana la 5 zile lucratoare in functie de disponibilitatea produsului comandat.
6. Termenele specificate se aplică conform programelor anunțate pentru decontări la distanță și sărbători oficiale, atunci când livrările nu se fac de către firme de curierat.
7. In caz de intarziere la livrare, COMERCIANTUL este obligat sa anunte UTILIZATORUL, indiferent de motivele intarzierii.
8. NEGOCANTUL nu este responsabil pentru nicio intarziere cauzata de actiunile unui curier sau companie de curierat.
9. Bunurile se predau UTILIZATORULUI/Destinatarului contra semnăturii care atestă că COMERCIANTUL a onorat comanda.
10. UTILIZATORUL/Destinatarul inspectează mărfurile livrate pentru daune de transport sau alte daune și face reclamații în prezența curierului sau a persoanei care livrează expedierea.
11. Prin semnarea documentului de livrare, UTILIZATORUL autorizează curierul să vireze în numele său NEGOCANTULUI suma din valoarea totală a facturii pentru marfa livrată, dacă modalitatea de plată este ramburs.
12. In cazul in care UTILIZATORUL nu poate fi gasit la adresa de livrare specificata, din nicio vina a COMERCIANTULUI, persoana care face livrarea lasa un mesaj cu un numar de telefon de contact, pe care destinatarul trebuie sa il sune in termen de 24 de ore pentru a clarifica o secunda. încercarea de livrare.
13. In cazul in care UTILIZATORUL nu realizeaza o conexiune pentru a specifica livrarea, contractul de vanzare la distanta este reziliat automat si COMERCIANTUL este eliberat de obligatia de a livra comanda.
14. In cazul in care UTILIZATORUL refuza sa accepte marfa comandata, contractul de vanzare la distanta este reziliat automat iar persoana care efectueaza livrarea il returneaza COMERCIANTULUI.
15. Riscul de pierdere sau deteriorare a mărfii trece de la COMERCANT către UTILIZATOR/Destinatar în momentul în care acesta sau o persoană indicată de acesta, alta decât transportatorul, acceptă marfa.